عزيزي الزائر / عزيزتي الزائرة يرجي التكرم بتسجبل الدخول اذا كنت عضو معنا
او التسجيل ان لم تكن عضو وترغب في الانضمام الي اسرة المنتدي
سنتشرف بتسجيلك
شكرا
ادارة المنتدي



 
الرئيسيةالتسجيلدخول
الساعة
المواضيع الأخيرة
ازرار التصفُّح
 البوابة
 الصفحة الرئيسية
 قائمة الاعضاء
 البيانات الشخصية
 س .و .ج
 ابحـث
أكتوبر 2017
الأحدالإثنينالثلاثاءالأربعاءالخميسالجمعةالسبت
1234567
891011121314
15161718192021
22232425262728
293031    
اليوميةاليومية
google.com

شاطر | 
 

 كرسى الاعتراف

استعرض الموضوع السابق استعرض الموضوع التالي اذهب الى الأسفل 
انتقل الى الصفحة : الصفحة السابقة  1, 2, 3  الصفحة التالية
كاتب الموضوعرسالة
angle heart
عضو جديد
عضو جديد


عدد المساهمات : 14
السٌّمعَة : 0
تاريخ التسجيل : 31/10/2009

مُساهمةموضوع: كرسى الاعتراف   السبت نوفمبر 21, 2009 10:45 pm

تذكير بمساهمة فاتح الموضوع :

كرسى الاعتراف


لعبة
شبيهة بلعبة الصراحة



بس ميزتها
انها محدودة و مش بالحظ







شروطها
:-



1-
الصراااااااااااااااااحة الكاملة



2-
مشاركة الاعضاء كافة اللذين اشتركوا



انه
في واحد بيتسال و الباقي يسال



3- اكتر
حاجة انك تسال في فكرتين مش اكتر



4-
الاجابة عن كل عضو في رد لوحده



5-
ممنوع دخول اي عضو اثناء اللعب



6-
يمكن كتابة تعليقات على الردود و لكن من غير اسأله



7- مفيش
زعل من اي حاجة تتقال



8-
الادب في الردود



9- ياريت المشتركين ما يقصروش في المشاركة لازم الكل يشارك ، الكل يسال ، الكل يتسال

10-الالتزام
بالشروط ال9 اللي فوق



طريقه اللعبه

يا جماعه احنا هنعد من واحد لخمسه واللى هيجى عليه رقم خمسه يختار اى عضو من المنتدى ويقعده على الكرسى وباقى الاعضاء هيسالوا العضو ده اى اساله هما عايزينها ويلا عايزين عل طول ياريت الكل يشارك دى تعتبر اول مشاركه ليه فى المنتدى عايزه تشجيع منكم


[ندعوك للتسجيل في المنتدى أو التعريف بنفسك لمعاينة هذه الصورة]


وانا هبدا 111111111111111111111111111111111111111


مستنيه تفاعلكم معايا
الرجوع الى أعلى الصفحة اذهب الى الأسفل

كاتب الموضوعرسالة
ENTA ELWAHEED
عضو متميز
عضو متميز


عدد المساهمات : 279
السٌّمعَة : 0
تاريخ التسجيل : 30/04/2009
العمر : 26
الموقع : EL BORGIA CITY

مُساهمةموضوع: رد: كرسى الاعتراف   الإثنين نوفمبر 30, 2009 1:50 pm

مين اكتر واحد بتحبه واكتر وحده بتحبها؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟
بصراحة
الرجوع الى أعلى الصفحة اذهب الى الأسفل
dayman fakerha
عضو متميز
عضو متميز
avatar

عدد المساهمات : 655
السٌّمعَة : 0
تاريخ التسجيل : 19/06/2009

مُساهمةموضوع: رد: كرسى الاعتراف   الأربعاء ديسمبر 02, 2009 1:16 am

في الوقت اللي احنا عايشينه بتحلم بايه اكتر حاجه
ونفسك تحققه؟
الرجوع الى أعلى الصفحة اذهب الى الأسفل
http://cs4all.3oloum.org
the ghost
عضو متميز
عضو متميز
avatar

عدد المساهمات : 117
السٌّمعَة : 0
تاريخ التسجيل : 01/07/2009

مُساهمةموضوع: رد: كرسى الاعتراف   الأربعاء ديسمبر 02, 2009 1:22 am

امتى بتحس بالغرور او بتعيييش الدوووووور ؟
الرجوع الى أعلى الصفحة اذهب الى الأسفل
b7bk 7ob msh 3ady
Admin
avatar

عدد المساهمات : 761
السٌّمعَة : 0
تاريخ التسجيل : 26/04/2009
العمر : 26

مُساهمةموضوع: رد: كرسى الاعتراف   الأربعاء ديسمبر 02, 2009 2:49 am

[center]بالنسبه لاول سؤال اول مره اصدق المثل اللى بيقول اول القصيده كفر

بس هجاوب على قد مقدر ههههههه

# include <iostream>
int main()
{
int a,b,c;
cout<<"please enter the first number";
cin>>a;
cout<<"please enter the second number";
cin>>b;
c=a+b;
cout<<c;
}

اما بالنسبه للسؤال التانى مين اكتر واحد بحبه ؟
اكتر واحد بحبه هوه اكتر واحد بيقدرنى ويخاف عليا وعلشان فى كتير بيبقوا معايا كدا فانا بحبهم كلهم

اما اكتر واحده بحبها اقسم بالله هيا واحده مقدرش اقول عليها لان انا مش قادر اقولها ان انا بحبك اساسا وبلاش تسألونى ليه لان انا نفسى مش عارف ليه بس اللى اعرفه ان انا ببقى مبسوط لما اشوفها

اما بالنسه للسؤال التالت ايه اكتر حاجه بتتمناها فى الوقت ده ؟

بجد اكتر حاجه بتمناها ان ربنا يوفقنى فى الكليه واخلصها بتقدير مش لازم يكون عالى لان انا عارف نفسى لكن بتقدير كويس وكمان ربنا يحبب الناس كلها فيا ولو حد كان زعلان منى فى حاجه يسامحنى حى لو مكنتش انا غلطان

اما بالنسبه للسؤال الرابح امته ببقى مغرور ؟

انا والله اللى يعرفنى بجد يعرف ان انا معرفش حاجه اسمها غرور عمرى مكنت مغرور لان انا عارف ان كل انسان فى اللى احسن منه بس ممكن اكون احيانا ابقى فخور بحاجه عملتها او مبسوط لان انا عملت حاجه كويسه وتلاقينى بحكى لاصحابى وكدا ده مسمهوش انى بتمنظر قدامهم

وفى الاخر يا رب اكون وصلت ليكم اللى انتم عاوزين تعرفوه من الاسئله

تحياتى
tarek capo

-~-~-~-~-~-~-~-~-~ computer science signature -~-~-~-~-~-~-~-~-~

[ندعوك للتسجيل في المنتدى أو التعريف بنفسك لمعاينة هذه الصورة]
الرجوع الى أعلى الصفحة اذهب الى الأسفل
امانى
عضو جديد
عضو جديد


عدد المساهمات : 11
السٌّمعَة : 0
تاريخ التسجيل : 27/09/2009
العمر : 25
الموقع : المنيا

مُساهمةموضوع: رد: كرسى الاعتراف   الخميس ديسمبر 03, 2009 4:58 pm

11111111111111111111111111111111111111111111111
الرجوع الى أعلى الصفحة اذهب الى الأسفل
ali_elsaftawi
عضو متميز
عضو متميز
avatar

عدد المساهمات : 363
السٌّمعَة : 0
تاريخ التسجيل : 29/04/2009
العمر : 27

مُساهمةموضوع: رد: كرسى الاعتراف   الجمعة ديسمبر 04, 2009 12:33 am

222222222222222222222222222222222222222222222
الرجوع الى أعلى الصفحة اذهب الى الأسفل
the ghost
عضو متميز
عضو متميز
avatar

عدد المساهمات : 117
السٌّمعَة : 0
تاريخ التسجيل : 01/07/2009

مُساهمةموضوع: رد: كرسى الاعتراف   الجمعة ديسمبر 04, 2009 12:40 am

333333333333333333333
الرجوع الى أعلى الصفحة اذهب الى الأسفل
b7bk 7ob msh 3ady
Admin
avatar

عدد المساهمات : 761
السٌّمعَة : 0
تاريخ التسجيل : 26/04/2009
العمر : 26

مُساهمةموضوع: رد: كرسى الاعتراف   الجمعة ديسمبر 04, 2009 1:08 am

44444444444444

-~-~-~-~-~-~-~-~-~ computer science signature -~-~-~-~-~-~-~-~-~

[ندعوك للتسجيل في المنتدى أو التعريف بنفسك لمعاينة هذه الصورة]
الرجوع الى أعلى الصفحة اذهب الى الأسفل
dayman fakerha
عضو متميز
عضو متميز
avatar

عدد المساهمات : 655
السٌّمعَة : 0
تاريخ التسجيل : 19/06/2009

مُساهمةموضوع: رد: كرسى الاعتراف   الجمعة ديسمبر 04, 2009 2:11 am

5555555555555555555
يالا يا
the ghost
ومتخافش
الرجوع الى أعلى الصفحة اذهب الى الأسفل
http://cs4all.3oloum.org
b7bk 7ob msh 3ady
Admin
avatar

عدد المساهمات : 761
السٌّمعَة : 0
تاريخ التسجيل : 26/04/2009
العمر : 26

مُساهمةموضوع: رد: كرسى الاعتراف   الجمعة ديسمبر 04, 2009 2:18 am

حبيب هارتى جاوب يا نجم
بمان ان انت راجل حبيب ايه اكتر حاجه بتعجبك وايه اكتر حاجه مبتحبهاش فى المدام بتاعتك ؟

-~-~-~-~-~-~-~-~-~ computer science signature -~-~-~-~-~-~-~-~-~

[ندعوك للتسجيل في المنتدى أو التعريف بنفسك لمعاينة هذه الصورة]
الرجوع الى أعلى الصفحة اذهب الى الأسفل
dayman fakerha
عضو متميز
عضو متميز
avatar

عدد المساهمات : 655
السٌّمعَة : 0
تاريخ التسجيل : 19/06/2009

مُساهمةموضوع: رد: كرسى الاعتراف   الجمعة ديسمبر 04, 2009 2:22 am

2
روميو استعد
في الوقت دا انت بتحب في قصه حب ؟
لو في قلنا اول حرف من اسمها؟
الرجوع الى أعلى الصفحة اذهب الى الأسفل
http://cs4all.3oloum.org
b7bk 7ob msh 3ady
Admin
avatar

عدد المساهمات : 761
السٌّمعَة : 0
تاريخ التسجيل : 26/04/2009
العمر : 26

مُساهمةموضوع: رد: كرسى الاعتراف   الخميس ديسمبر 31, 2009 6:29 pm

خليل مش هيجاوب

هنبدأ من جديد

11111111111111111111111111111

-~-~-~-~-~-~-~-~-~ computer science signature -~-~-~-~-~-~-~-~-~

[ندعوك للتسجيل في المنتدى أو التعريف بنفسك لمعاينة هذه الصورة]
الرجوع الى أعلى الصفحة اذهب الى الأسفل
ENTA ELWAHEED
عضو متميز
عضو متميز


عدد المساهمات : 279
السٌّمعَة : 0
تاريخ التسجيل : 30/04/2009
العمر : 26
الموقع : EL BORGIA CITY

مُساهمةموضوع: رد: كرسى الاعتراف   الجمعة يناير 01, 2010 2:08 am

3333333333333333333333333333333333
الرجوع الى أعلى الصفحة اذهب الى الأسفل
ZeZoOoOo_Mm
Admin
avatar

عدد المساهمات : 1296
السٌّمعَة : 4
تاريخ التسجيل : 22/05/2009
العمر : 26
الموقع : http://www.facebook.com/zezo.cs

مُساهمةموضوع: رد: كرسى الاعتراف   الجمعة يناير 01, 2010 12:06 pm

4444444444444444444444444444444444444444444

-~-~-~-~-~-~-~-~-~ computer science signature -~-~-~-~-~-~-~-~-~

الكليه هيبقى ليها طعم تانى

[ندعوك للتسجيل في المنتدى أو التعريف بنفسك لمعاينة هذا الرابط]

ZAMALEK Is The Best


[ندعوك للتسجيل في المنتدى أو التعريف بنفسك لمعاينة هذه الصورة]
الرجوع الى أعلى الصفحة اذهب الى الأسفل
http://www.facebook.com/zezo.cs
b7bk 7ob msh 3ady
Admin
avatar

عدد المساهمات : 761
السٌّمعَة : 0
تاريخ التسجيل : 26/04/2009
العمر : 26

مُساهمةموضوع: رد: كرسى الاعتراف   الجمعة يناير 01, 2010 1:13 pm

5555555555555555555555555

اتفضل يا ريمبو على الكرسى

هع هع هع هع هع هع هع

-~-~-~-~-~-~-~-~-~ computer science signature -~-~-~-~-~-~-~-~-~

[ندعوك للتسجيل في المنتدى أو التعريف بنفسك لمعاينة هذه الصورة]
الرجوع الى أعلى الصفحة اذهب الى الأسفل
dayman fakerha
عضو متميز
عضو متميز
avatar

عدد المساهمات : 655
السٌّمعَة : 0
تاريخ التسجيل : 19/06/2009

مُساهمةموضوع: رد: كرسى الاعتراف   الجمعة يناير 01, 2010 2:43 pm

شكرا يا طارق مليش نفس انهارده انا اليومين دول مخنوق شويه حاول مره اخري

-~-~-~-~-~-~-~-~-~ computer science signature -~-~-~-~-~-~-~-~-~

[ندعوك للتسجيل في المنتدى أو التعريف بنفسك لمعاينة هذه الصورة]

حتي وانت بعيد عليا لسا بتحلم بيك عينيا نفسي ترجع تاني ليا انت فين ليه سايبني اعيش لوحدي قولي راضي ازاي ببعدي واقفه كل حياتي بعدك اعيش لمين
الرجوع الى أعلى الصفحة اذهب الى الأسفل
http://cs4all.3oloum.org
b7bk 7ob msh 3ady
Admin
avatar

عدد المساهمات : 761
السٌّمعَة : 0
تاريخ التسجيل : 26/04/2009
العمر : 26

مُساهمةموضوع: رد: كرسى الاعتراف   الجمعة يناير 01, 2010 7:49 pm

احاول مره اخرى

براااااااااااااااااااااااااااااااااحتك

بس اللى مش قد اللعب ميلعبش

هنبدأ من جديد

11111111111111111111111111111111

-~-~-~-~-~-~-~-~-~ computer science signature -~-~-~-~-~-~-~-~-~

[ندعوك للتسجيل في المنتدى أو التعريف بنفسك لمعاينة هذه الصورة]
الرجوع الى أعلى الصفحة اذهب الى الأسفل
dayman fakerha
عضو متميز
عضو متميز
avatar

عدد المساهمات : 655
السٌّمعَة : 0
تاريخ التسجيل : 19/06/2009

مُساهمةموضوع: رد: كرسى الاعتراف   الجمعة يناير 01, 2010 9:44 pm

خلاص خلاص انت مكبر الحكايه كداا ليه

-~-~-~-~-~-~-~-~-~ computer science signature -~-~-~-~-~-~-~-~-~

[ندعوك للتسجيل في المنتدى أو التعريف بنفسك لمعاينة هذه الصورة]

حتي وانت بعيد عليا لسا بتحلم بيك عينيا نفسي ترجع تاني ليا انت فين ليه سايبني اعيش لوحدي قولي راضي ازاي ببعدي واقفه كل حياتي بعدك اعيش لمين
الرجوع الى أعلى الصفحة اذهب الى الأسفل
http://cs4all.3oloum.org
ENTA ELWAHEED
عضو متميز
عضو متميز


عدد المساهمات : 279
السٌّمعَة : 0
تاريخ التسجيل : 30/04/2009
العمر : 26
الموقع : EL BORGIA CITY

مُساهمةموضوع: رد: كرسى الاعتراف   الجمعة يناير 01, 2010 9:50 pm

22222222222222222222222
الرجوع الى أعلى الصفحة اذهب الى الأسفل
ahmed_ali
Admin
avatar

عدد المساهمات : 446
السٌّمعَة : 0
تاريخ التسجيل : 18/04/2009
العمر : 26
الموقع : cs4all.3oloum.org

مُساهمةموضوع: رد: كرسى الاعتراف   الجمعة يناير 01, 2010 10:42 pm

النجم
33333333333333333333333333333
الرجوع الى أعلى الصفحة اذهب الى الأسفل
http://cs4all.3oloum.org
ENTA ELWAHEED
عضو متميز
عضو متميز


عدد المساهمات : 279
السٌّمعَة : 0
تاريخ التسجيل : 30/04/2009
العمر : 26
الموقع : EL BORGIA CITY

مُساهمةموضوع: رد: كرسى الاعتراف   الجمعة يناير 01, 2010 11:21 pm

44444444444444444444444444
الرجوع الى أعلى الصفحة اذهب الى الأسفل
b7bk 7ob msh 3ady
Admin
avatar

عدد المساهمات : 761
السٌّمعَة : 0
تاريخ التسجيل : 26/04/2009
العمر : 26

مُساهمةموضوع: رد: كرسى الاعتراف   الأحد يناير 03, 2010 6:22 pm

555555555555555555555

يلا يا زيزووووووووووووووووووووووووووووو

وقعت ولا حد سمى عليك

اتفضل على الكرسى

-~-~-~-~-~-~-~-~-~ computer science signature -~-~-~-~-~-~-~-~-~

[ندعوك للتسجيل في المنتدى أو التعريف بنفسك لمعاينة هذه الصورة]
الرجوع الى أعلى الصفحة اذهب الى الأسفل
ZeZoOoOo_Mm
Admin
avatar

عدد المساهمات : 1296
السٌّمعَة : 4
تاريخ التسجيل : 22/05/2009
العمر : 26
الموقع : http://www.facebook.com/zezo.cs

مُساهمةموضوع: رد: كرسى الاعتراف   الأحد يناير 03, 2010 7:57 pm

نشاء الله جاهز

-~-~-~-~-~-~-~-~-~ computer science signature -~-~-~-~-~-~-~-~-~

الكليه هيبقى ليها طعم تانى

[ندعوك للتسجيل في المنتدى أو التعريف بنفسك لمعاينة هذا الرابط]

ZAMALEK Is The Best


[ندعوك للتسجيل في المنتدى أو التعريف بنفسك لمعاينة هذه الصورة]
الرجوع الى أعلى الصفحة اذهب الى الأسفل
http://www.facebook.com/zezo.cs
ENTA ELWAHEED
عضو متميز
عضو متميز


عدد المساهمات : 279
السٌّمعَة : 0
تاريخ التسجيل : 30/04/2009
العمر : 26
الموقع : EL BORGIA CITY

مُساهمةموضوع: رد: كرسى الاعتراف   الإثنين يناير 04, 2010 4:36 pm

مين اكتر وحده حبينها فى حياتك بصراحه وبدون كسوف
[ندعوك للتسجيل في المنتدى أو التعريف بنفسك لمعاينة هذه الصورة] [ندعوك للتسجيل في المنتدى أو التعريف بنفسك لمعاينة هذه الصورة] [ندعوك للتسجيل في المنتدى أو التعريف بنفسك لمعاينة هذه الصورة] [ندعوك للتسجيل في المنتدى أو التعريف بنفسك لمعاينة هذه الصورة] [ندعوك للتسجيل في المنتدى أو التعريف بنفسك لمعاينة هذه الصورة] [ندعوك للتسجيل في المنتدى أو التعريف بنفسك لمعاينة هذه الصورة] [ندعوك للتسجيل في المنتدى أو التعريف بنفسك لمعاينة هذه الصورة] [ندعوك للتسجيل في المنتدى أو التعريف بنفسك لمعاينة هذه الصورة] [ندعوك للتسجيل في المنتدى أو التعريف بنفسك لمعاينة هذه الصورة] [ندعوك للتسجيل في المنتدى أو التعريف بنفسك لمعاينة هذه الصورة] [ندعوك للتسجيل في المنتدى أو التعريف بنفسك لمعاينة هذه الصورة]
الرجوع الى أعلى الصفحة اذهب الى الأسفل
ZeZoOoOo_Mm
Admin
avatar

عدد المساهمات : 1296
السٌّمعَة : 4
تاريخ التسجيل : 22/05/2009
العمر : 26
الموقع : http://www.facebook.com/zezo.cs

مُساهمةموضوع: رد: كرسى الاعتراف   الثلاثاء يناير 05, 2010 5:13 pm

sure my mother

-~-~-~-~-~-~-~-~-~ computer science signature -~-~-~-~-~-~-~-~-~

الكليه هيبقى ليها طعم تانى

[ندعوك للتسجيل في المنتدى أو التعريف بنفسك لمعاينة هذا الرابط]

ZAMALEK Is The Best


[ندعوك للتسجيل في المنتدى أو التعريف بنفسك لمعاينة هذه الصورة]
الرجوع الى أعلى الصفحة اذهب الى الأسفل
http://www.facebook.com/zezo.cs
 
كرسى الاعتراف
استعرض الموضوع السابق استعرض الموضوع التالي الرجوع الى أعلى الصفحة 
صفحة 2 من اصل 3انتقل الى الصفحة : الصفحة السابقة  1, 2, 3  الصفحة التالية

صلاحيات هذا المنتدى:لاتستطيع الرد على المواضيع في هذا المنتدى
 :: ترفيه :: العب مع كابو-
انتقل الى: