عزيزي الزائر / عزيزتي الزائرة يرجي التكرم بتسجبل الدخول اذا كنت عضو معنا
او التسجيل ان لم تكن عضو وترغب في الانضمام الي اسرة المنتدي
سنتشرف بتسجيلك
شكرا
ادارة المنتدي



 
الرئيسيةالتسجيلدخول
الساعة
المواضيع الأخيرة
ازرار التصفُّح
 البوابة
 الصفحة الرئيسية
 قائمة الاعضاء
 البيانات الشخصية
 س .و .ج
 ابحـث
ديسمبر 2017
الأحدالإثنينالثلاثاءالأربعاءالخميسالجمعةالسبت
     12
3456789
10111213141516
17181920212223
24252627282930
31      
اليوميةاليومية
google.com

شاطر | 
 

 كرسى الاعتراف

استعرض الموضوع السابق استعرض الموضوع التالي اذهب الى الأسفل 
انتقل الى الصفحة : 1, 2, 3  الصفحة التالية
كاتب الموضوعرسالة
angle heart
عضو جديد
عضو جديد


عدد المساهمات : 14
السٌّمعَة : 0
تاريخ التسجيل : 31/10/2009

مُساهمةموضوع: كرسى الاعتراف   السبت نوفمبر 21, 2009 10:45 pm

كرسى الاعتراف


لعبة
شبيهة بلعبة الصراحة



بس ميزتها
انها محدودة و مش بالحظ







شروطها
:-



1-
الصراااااااااااااااااحة الكاملة



2-
مشاركة الاعضاء كافة اللذين اشتركوا



انه
في واحد بيتسال و الباقي يسال



3- اكتر
حاجة انك تسال في فكرتين مش اكتر



4-
الاجابة عن كل عضو في رد لوحده



5-
ممنوع دخول اي عضو اثناء اللعب



6-
يمكن كتابة تعليقات على الردود و لكن من غير اسأله



7- مفيش
زعل من اي حاجة تتقال



8-
الادب في الردود



9- ياريت المشتركين ما يقصروش في المشاركة لازم الكل يشارك ، الكل يسال ، الكل يتسال

10-الالتزام
بالشروط ال9 اللي فوق



طريقه اللعبه

يا جماعه احنا هنعد من واحد لخمسه واللى هيجى عليه رقم خمسه يختار اى عضو من المنتدى ويقعده على الكرسى وباقى الاعضاء هيسالوا العضو ده اى اساله هما عايزينها ويلا عايزين عل طول ياريت الكل يشارك دى تعتبر اول مشاركه ليه فى المنتدى عايزه تشجيع منكم


[ندعوك للتسجيل في المنتدى أو التعريف بنفسك لمعاينة هذه الصورة]


وانا هبدا 111111111111111111111111111111111111111


مستنيه تفاعلكم معايا
الرجوع الى أعلى الصفحة اذهب الى الأسفل
no love for ever
عضو جديد
عضو جديد
avatar

عدد المساهمات : 6
السٌّمعَة : 0
تاريخ التسجيل : 21/11/2009

مُساهمةموضوع: رد: كرسى الاعتراف   السبت نوفمبر 21, 2009 10:51 pm

وانا معاااااااكى يا angleheart وانا بحبها اووووووووووووووووىاللعبه دى



22222222222222222222222222222222222


عدل سابقا من قبل no love for ever في السبت نوفمبر 21, 2009 11:06 pm عدل 1 مرات
الرجوع الى أعلى الصفحة اذهب الى الأسفل
the ghost
عضو متميز
عضو متميز
avatar

عدد المساهمات : 117
السٌّمعَة : 0
تاريخ التسجيل : 01/07/2009

مُساهمةموضوع: رد: كرسى الاعتراف   السبت نوفمبر 21, 2009 11:05 pm

33333333333333333333333333
الرجوع الى أعلى الصفحة اذهب الى الأسفل
ENTA ELWAHEED
عضو متميز
عضو متميز


عدد المساهمات : 279
السٌّمعَة : 0
تاريخ التسجيل : 30/04/2009
العمر : 26
الموقع : EL BORGIA CITY

مُساهمةموضوع: رد: كرسى الاعتراف   الأحد نوفمبر 22, 2009 11:53 am

444444444444444444444444444444444444444444444444444444444
الرجوع الى أعلى الصفحة اذهب الى الأسفل
the ghost
عضو متميز
عضو متميز
avatar

عدد المساهمات : 117
السٌّمعَة : 0
تاريخ التسجيل : 01/07/2009

مُساهمةموضوع: رد: كرسى الاعتراف   الأحد نوفمبر 22, 2009 12:56 pm

55555555555555
يلا يا angle heart
اسمك ايه ؟
اكتر حاجة بتحبيها فى حياتك ؟

ممكن تعديل بسيط بس

لو استنيتى سؤالين من كل عضو متهيألى هيبقى كتييير اوىىىى
انتى هتجاوبى على اول خمس اعضاء يسألوكى بس
والى يلحق يسأل يعنى انتى هتجاوبى على 10 اسألة بس علشان اللعبة مترخمش وبعد كدا نبتدى عد من جديد اشطة
الرجوع الى أعلى الصفحة اذهب الى الأسفل
ENTA ELWAHEED
عضو متميز
عضو متميز


عدد المساهمات : 279
السٌّمعَة : 0
تاريخ التسجيل : 30/04/2009
العمر : 26
الموقع : EL BORGIA CITY

مُساهمةموضوع: رد: كرسى الاعتراف   الأحد نوفمبر 22, 2009 3:30 pm

انت فى كلية ايه؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟
الرجوع الى أعلى الصفحة اذهب الى الأسفل
ZeZoOoOo_Mm
Admin
avatar

عدد المساهمات : 1296
السٌّمعَة : 4
تاريخ التسجيل : 22/05/2009
العمر : 26
الموقع : http://www.facebook.com/zezo.cs

مُساهمةموضوع: رد: كرسى الاعتراف   الأحد نوفمبر 22, 2009 6:37 pm

ايه رأيك فى المنتدى

-~-~-~-~-~-~-~-~-~ computer science signature -~-~-~-~-~-~-~-~-~

الكليه هيبقى ليها طعم تانى

[ندعوك للتسجيل في المنتدى أو التعريف بنفسك لمعاينة هذا الرابط]

ZAMALEK Is The Best


[ندعوك للتسجيل في المنتدى أو التعريف بنفسك لمعاينة هذه الصورة]
الرجوع الى أعلى الصفحة اذهب الى الأسفل
http://www.facebook.com/zezo.cs
dayman fakerha
عضو متميز
عضو متميز
avatar

عدد المساهمات : 655
السٌّمعَة : 0
تاريخ التسجيل : 19/06/2009

مُساهمةموضوع: رد: كرسى الاعتراف   الأحد نوفمبر 22, 2009 7:00 pm

ايه رايك في نفسك؟(صفاتك حلوه ومش حلوه)
الرجوع الى أعلى الصفحة اذهب الى الأسفل
http://cs4all.3oloum.org
b7bk 7ob msh 3ady
Admin
avatar

عدد المساهمات : 761
السٌّمعَة : 0
تاريخ التسجيل : 26/04/2009
العمر : 26

مُساهمةموضوع: رد: كرسى الاعتراف   الإثنين نوفمبر 23, 2009 12:48 am

وانا كنت اخر واحد يسأل

وعلى رأى المثل ختامه مسك

مين اكتر واحد اعجبتى بيه فى المنتدى ؟؟؟

-~-~-~-~-~-~-~-~-~ computer science signature -~-~-~-~-~-~-~-~-~

[ندعوك للتسجيل في المنتدى أو التعريف بنفسك لمعاينة هذه الصورة]
الرجوع الى أعلى الصفحة اذهب الى الأسفل
ZeZoOoOo_Mm
Admin
avatar

عدد المساهمات : 1296
السٌّمعَة : 4
تاريخ التسجيل : 22/05/2009
العمر : 26
الموقع : http://www.facebook.com/zezo.cs

مُساهمةموضوع: رد: كرسى الاعتراف   الإثنين نوفمبر 23, 2009 11:22 am


فينك تعالى ردى على الاسئله دى مش انتى صاحبة اللعبه


angle heart

-~-~-~-~-~-~-~-~-~ computer science signature -~-~-~-~-~-~-~-~-~

الكليه هيبقى ليها طعم تانى

[ندعوك للتسجيل في المنتدى أو التعريف بنفسك لمعاينة هذا الرابط]

ZAMALEK Is The Best


[ندعوك للتسجيل في المنتدى أو التعريف بنفسك لمعاينة هذه الصورة]
الرجوع الى أعلى الصفحة اذهب الى الأسفل
http://www.facebook.com/zezo.cs
angle heart
عضو جديد
عضو جديد


عدد المساهمات : 14
السٌّمعَة : 0
تاريخ التسجيل : 31/10/2009

مُساهمةموضوع: رد: كرسى الاعتراف   الإثنين نوفمبر 23, 2009 6:56 pm

سوري يا جماعه اني اتأخرت
اولا انا اسمي انجل
بحب جو الصداقه انه بجد شي لذيذ ربنا ميحرمني من اصحابي يارب
انافي كليه تجاره
بجد منتدي جميل وفيه توبيكات جميله ويارب يكون في كده ع طول
راضيه ع نفسي الي حد ماومش انا الي هقول صفاتي حلوه ولا وحشه
لا والله عادي مفيش حد معين بس كلك موضوعاتكوا جميله وكويسه
ياله وانا هبدأ بالعد
111111111111111111111111
الرجوع الى أعلى الصفحة اذهب الى الأسفل
ZeZoOoOo_Mm
Admin
avatar

عدد المساهمات : 1296
السٌّمعَة : 4
تاريخ التسجيل : 22/05/2009
العمر : 26
الموقع : http://www.facebook.com/zezo.cs

مُساهمةموضوع: رد: كرسى الاعتراف   الإثنين نوفمبر 23, 2009 7:02 pm

2222222222222222222222222222222222222222

-~-~-~-~-~-~-~-~-~ computer science signature -~-~-~-~-~-~-~-~-~

الكليه هيبقى ليها طعم تانى

[ندعوك للتسجيل في المنتدى أو التعريف بنفسك لمعاينة هذا الرابط]

ZAMALEK Is The Best


[ندعوك للتسجيل في المنتدى أو التعريف بنفسك لمعاينة هذه الصورة]
الرجوع الى أعلى الصفحة اذهب الى الأسفل
http://www.facebook.com/zezo.cs
no love for ever
عضو جديد
عضو جديد
avatar

عدد المساهمات : 6
السٌّمعَة : 0
تاريخ التسجيل : 21/11/2009

مُساهمةموضوع: رد: كرسى الاعتراف   الإثنين نوفمبر 23, 2009 7:11 pm

333333333333333333333333333333333333333333333333333333333333
الرجوع الى أعلى الصفحة اذهب الى الأسفل
Prince Of Persia
Admin
avatar

عدد المساهمات : 427
السٌّمعَة : 0
تاريخ التسجيل : 29/04/2009

مُساهمةموضوع: رد: كرسى الاعتراف   الإثنين نوفمبر 23, 2009 7:32 pm

44444444444444444444444444444

-~-~-~-~-~-~-~-~-~ computer science signature -~-~-~-~-~-~-~-~-~

[ندعوك للتسجيل في المنتدى أو التعريف بنفسك لمعاينة هذه الصورة]
الرجوع الى أعلى الصفحة اذهب الى الأسفل
the ghost
عضو متميز
عضو متميز
avatar

عدد المساهمات : 117
السٌّمعَة : 0
تاريخ التسجيل : 01/07/2009

مُساهمةموضوع: رد: كرسى الاعتراف   الإثنين نوفمبر 23, 2009 9:25 pm

5555555555555555555
no love for ever

سبب الاسم ده ؟ وفى كلية ايه ؟
الرجوع الى أعلى الصفحة اذهب الى الأسفل
b7bk 7ob msh 3ady
Admin
avatar

عدد المساهمات : 761
السٌّمعَة : 0
تاريخ التسجيل : 26/04/2009
العمر : 26

مُساهمةموضوع: رد: كرسى الاعتراف   الثلاثاء نوفمبر 24, 2009 11:03 am

no love for ever

تعمل ايه لو حد صاحبك غدر بيك

هتسامحه ولا تسيبه ؟

-~-~-~-~-~-~-~-~-~ computer science signature -~-~-~-~-~-~-~-~-~

[ندعوك للتسجيل في المنتدى أو التعريف بنفسك لمعاينة هذه الصورة]
الرجوع الى أعلى الصفحة اذهب الى الأسفل
angle heart
عضو جديد
عضو جديد


عدد المساهمات : 14
السٌّمعَة : 0
تاريخ التسجيل : 31/10/2009

مُساهمةموضوع: رد: كرسى الاعتراف   الأربعاء نوفمبر 25, 2009 11:09 pm

بمااني صحبتي حبيبتي هي الي قاعده ع الكرس يبأ لازم اسالهاوكمان هسألك سؤالين
ايه هو اكتر موقف اثر عليكي بس بصراحه اوك؟
وايه رايك الخيانه ام الكدب؟
وجوبي بسرعه بألاما نكهربك
الرجوع الى أعلى الصفحة اذهب الى الأسفل
no love for ever
عضو جديد
عضو جديد
avatar

عدد المساهمات : 6
السٌّمعَة : 0
تاريخ التسجيل : 21/11/2009

مُساهمةموضوع: رد: كرسى الاعتراف   الأربعاء نوفمبر 25, 2009 11:34 pm

اولا بجد يا جماعه قبل ما اجاوب انا مش بحب المعامله دى فالمفروض من الاول نحترم اراء بعض انا عارفه انى قلت رايى بصراحه لprince فمش معقوله الهجوم ده عليه عايزين نبقا بيس مع بعض وانا هبدا بالpeaceوهرد على الاسئله بكل صراحه

اولا يا the ghostسبب تسميه هذا الاسم لانى دى حاجه انا مقتنعه بيها اوووى ومن اساسياتى فى الحياه

ثانيا انا فى كليه تجاره مع angle heartاصحاب يعنى

ثالثاb7bk 7ob msh 3ady انا بكره جدا حاجه اسمهاغدر وجرح وخصوصا لما تكون من حد قريب جدا منك ده بجد بيبقا جرح رهيب وصعب يتعالج فمن راى انى مش بقدر اسامح بسرعه ممكن اخد وقت واسامحه وممكن مقدرش فعلا اسمحه يعنى حسب الغدر لكن فى كلا الحالتين باخد وقت كبير جدا عشان احدد موقفى اسامح ولا لا بس على فكره انا فى الاخر بسامح عشان انا شخصيتى كده مش ضعيفه بس مسامحه مش بحب اجرح حد مهما جرحنى

رابعا البرنسيسه حبيبه قلبىangle heart اكتر موقف اثر عليه اوووى مش قادره انساه واحده جرحتنى اوووى من غير سبب وكمان معطتنيش اى مبرر عشان حتى ادافع عن نفسى هتصدقينى انى لغايه دلوقت مش عارفه اصلا هى ليه جرحتنى من غير سبب

الخيانه والكدب حاجه واحده وجهان لعمله واحده ايه هى الخيانه انك بتكدبى على الحد طول الوقت الاتنين صعبين جدا وخصوصا لما يكون من حد قريب منك اوووى بتحسى بشعور صعب اوووى اسالى مجرب ويااااارب محدش يتعرض للشعور د نهائى

معلش بقا طولت عليكوا بس هى اسالتكوا كبيره شويه وكل سنه وانتم طيبين
الرجوع الى أعلى الصفحة اذهب الى الأسفل
b7bk 7ob msh 3ady
Admin
avatar

عدد المساهمات : 761
السٌّمعَة : 0
تاريخ التسجيل : 26/04/2009
العمر : 26

مُساهمةموضوع: رد: كرسى الاعتراف   الخميس نوفمبر 26, 2009 4:22 pm

بجد اجابات نموذجيه تستاهلى عليها ال full mark

اوعى تكونى زعلتى انا بهزر وعلى فكره مش عاوزك تزعلى من اى حد فى المنتدى لان كلهم شباب

زى العسل حتى لما بيغلطو مش بيبقى قصدهم والله وعلى فكره المنتدى كله مبسوط بمشاركاتك

انتى و angle heart وبوجودكم معانا فى المنتدى

ويلا بقى نكمل لعب

11111111111111111

-~-~-~-~-~-~-~-~-~ computer science signature -~-~-~-~-~-~-~-~-~

[ندعوك للتسجيل في المنتدى أو التعريف بنفسك لمعاينة هذه الصورة]
الرجوع الى أعلى الصفحة اذهب الى الأسفل
dayman fakerha
عضو متميز
عضو متميز
avatar

عدد المساهمات : 655
السٌّمعَة : 0
تاريخ التسجيل : 19/06/2009

مُساهمةموضوع: رد: كرسى الاعتراف   الخميس نوفمبر 26, 2009 4:27 pm

2222222222222222222222222222
الرجوع الى أعلى الصفحة اذهب الى الأسفل
http://cs4all.3oloum.org
angle heart
عضو جديد
عضو جديد


عدد المساهمات : 14
السٌّمعَة : 0
تاريخ التسجيل : 31/10/2009

مُساهمةموضوع: رد: كرسى الاعتراف   الخميس نوفمبر 26, 2009 10:44 pm

33333333333333333
الرجوع الى أعلى الصفحة اذهب الى الأسفل
b7bk 7ob msh 3ady
Admin
avatar

عدد المساهمات : 761
السٌّمعَة : 0
تاريخ التسجيل : 26/04/2009
العمر : 26

مُساهمةموضوع: رد: كرسى الاعتراف   السبت نوفمبر 28, 2009 4:06 pm

444444444444

-~-~-~-~-~-~-~-~-~ computer science signature -~-~-~-~-~-~-~-~-~

[ندعوك للتسجيل في المنتدى أو التعريف بنفسك لمعاينة هذه الصورة]
الرجوع الى أعلى الصفحة اذهب الى الأسفل
angle heart
عضو جديد
عضو جديد


عدد المساهمات : 14
السٌّمعَة : 0
تاريخ التسجيل : 31/10/2009

مُساهمةموضوع: رد: كرسى الاعتراف   الأحد نوفمبر 29, 2009 12:25 am

5555555555555555555555555555
ويلا ياb7bk 7ob msh 3ady
اتفضل ع الكرسي
الرجوع الى أعلى الصفحة اذهب الى الأسفل
b7bk 7ob msh 3ady
Admin
avatar

عدد المساهمات : 761
السٌّمعَة : 0
تاريخ التسجيل : 26/04/2009
العمر : 26

مُساهمةموضوع: رد: كرسى الاعتراف   الأحد نوفمبر 29, 2009 4:32 pm

انا مش مذاكر يريت تبقى الاسئلة سهلة وبسيطه

-~-~-~-~-~-~-~-~-~ computer science signature -~-~-~-~-~-~-~-~-~

[ندعوك للتسجيل في المنتدى أو التعريف بنفسك لمعاينة هذه الصورة]
الرجوع الى أعلى الصفحة اذهب الى الأسفل
Prince Of Persia
Admin
avatar

عدد المساهمات : 427
السٌّمعَة : 0
تاريخ التسجيل : 29/04/2009

مُساهمةموضوع: رد: كرسى الاعتراف   الأحد نوفمبر 29, 2009 11:35 pm


انا اسألك سؤال حلو

----!!! Write program to calculate the sum of two numbers by using c++ statements !!!----

الاجابة لازم تكون واضحة علشان تاخد الدرجة النهائية

-~-~-~-~-~-~-~-~-~ computer science signature -~-~-~-~-~-~-~-~-~

[ندعوك للتسجيل في المنتدى أو التعريف بنفسك لمعاينة هذه الصورة]
الرجوع الى أعلى الصفحة اذهب الى الأسفل
 
كرسى الاعتراف
استعرض الموضوع السابق استعرض الموضوع التالي الرجوع الى أعلى الصفحة 
صفحة 1 من اصل 3انتقل الى الصفحة : 1, 2, 3  الصفحة التالية

صلاحيات هذا المنتدى:لاتستطيع الرد على المواضيع في هذا المنتدى
 :: ترفيه :: العب مع كابو-
انتقل الى: